Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

hoe bestrijd ik kalknagels in vergevorderd stadium?

behandeling met vloeistof en kwastje heeft de schimmel verspreid naar alle nagels op een voet. Zeer hardnekkig, is er nog genezing mogelijk en hoe? Helpen tabletten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Lamisil tabletten beste oplossing. Mijn vrouw was 8 jaar bezig met deze probleem en mijn vader nog langer. Toen ze zijn begonnen met deze tablet na een maand was alles weg. Je moet wel elke dag een pil innemen. Behandeling duurt 3 tot 6 maanden.Meeste huisartsen weten dat medicijn. Ze schrijven niet zo makkelijk omdat te duur is.Maar helpt heel goed.

H2O2 (waterstofperoxide) 3 tot 6% (medical of foodgrade) Kan in combinatie met andere middelen gebruikt worden. (natuurlijk geen zalf tegelijk met h2o2 gebruiken)

Het zal wel heel raar klinken maar een vriend van mij moest zijn nagel insmeren met Vicks. Binnen een week zag hij al resultaat en is er na een maand vanaf.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100