Is het erg om een week te wachten met een gaatje in de kies?

Ik heb een paar gaatjes in 2 kiezen maar kan pas volgende week naar de tandarts, is het erg om een weekje te moeten wachten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Een weekje wachten afspraak kan niet super veel kwaad als er niet te erge pijn of de zenuw bloot ligt al is het uiteraard beter dit z.s.m. aan te pakken. Maak vast een afspraak en een weekje 2 keer per dag te poetsen en het liefst mondwater zoals listerine te gebruiken na het poetsen en eten om het gebied schoon te houden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Let op dat Listerine alcohol bevat en geneesproces bemoeilijkt. Gebruik alcoholvrij mondwater.
Nee hoor, dat is niet erg. Ik ga er vanuit dat het gaatje is ontdekt bij een controle (dat is bij mij in die gevallen zo) en dat je tandarts de urgentie van een vul-afspraak aangepast heeft op de ernst. Voor zover mij bekend kan een weekje wachten geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee dat is niet erg maar als het te veel pijn gaat doen dan zou ik wel eerder gaan dan heb je er niet meer zo lang last van.