kan het kwaad als je de speen van je baby in de kindercampagne dompelt en het geeft ?

Dit heb ik gezien bij eeen tv programma
Is dit echt schadelijk voor de gezondheid van een baby

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.5K

Het beste antwoord

Waarom zou je dat doen?
Eenmaal zal geen gevolgen hebben maar als je je baby er aan went om de speen in zoetigheid te dompelen dan kan hij constant zoet op zijn speen willen. Als je baby al tandjes heeft (die doorkomen) kan het ook nog eens leiden tot tandbederf.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een plus, goed antwoord, wel kan er bij een baby al tandbederf ontstaan voor het doorkomen van de tandjes, maar dat doet niets af aan je antwoord.
Ivana
9 jaar geleden
In kinderchampagne zit geen alcohol. Het is limonade met bubbles. Kan dus echt geen kwaad. Maar waarom zou je het doen?
Ivana
9 jaar geleden
...Dan heb je alle recht om deze normale vraag te stellen zonder dat iedereen over je heen valt. ;) ;)

Andere antwoorden (1)

Ja ! Alcohol is heel slecht voor baby's . In de jaren rond 1910 werd het wel gedaan om de baby rustig te maken doopten ze de speen in jenever met suiker . Ja een maal zou geen ramp zijn maar je kweekt natuurlijk alcoholisten . De gewenning is groot en snel en de alcohol is verwoestend voor de hersens van een mens en helemaal bij kinderen en ja bij baby's is het extreem hoe slecht dat is . In de jaren 70 stonden leraren nog te roken voor de klas met de ramen vaak nog pot dicht . Het was vroeger echt niet altijd beter .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bamibal
9 jaar geleden
"Kinderchampagne" staat er. Dat is meestal gewoon appelsap met water en prik. Maar in ieder geval zonder alcohol.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het geen alcohol heeft dus totaal geen alcohol is het gewoon limonade dus wel veel suikers kleurstoffen en geur stoffen . Ook niet top voor een baby maar een keer is een geen ramp . . Behalve de suikers die heel slecht kunnen zijn zeker die in die nep champagne zitten .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat een onzin om kinderchampagne te fabriceren,