Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is te veel boeren slecht voor je?

Sinds een paar maanden kan ik uit mezelf boeren. Heel grappig natuurlijk, maar ook erg raar. Soms heb ik een brokje in mn keel en wil ik ff boeren. Dat doe ik dan ook maar op een gegeven moment blijf ik maar boeren.
Nu is mijn vraag: Is te veel boeren slecht voor je? En is het eigenlijk wel normaal dat ik uit mezelf kan boeren of is er iets mis met mijn ademhaling?
Wat ik wel moet vermelden is dat ik inderdaad ademhalingsproblemen heb gehad, maar daar nu wel vanaf ben. Af en toe is het wel handig dat ik dus kan boeren, maar het word nu wel een beetje eng nu ik maar aan de gang blijf gaan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Expres boeren is niet zo heel uitzonderlijk: heel veel mensen kunnen het. Ik ook. Je doet het door op een bepaalde manier lucht je luchtpijp in te drukken en die dan weer uit te boeren. Als je die lucht niet opboert, komt hij er na verloop van tijd vanzelf langs onderen weer uit. Het is ook niet schadelijk. Het wordt alleen zo snel een (puberale, tikje smerige) gewoonte. Het is aan jezelf om er mee te stoppen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding