Waarom hebben de meeste huisartsen geen witte jas meer aan?

een jaar of 10 geleden hadden de huisartsen nog een witte jas maar nu zie ik het nooit meer
waarom is die verdwenen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

Zo'n witte jas, dat schept afstand tussen dokter en patient.
Artsen willen tegenwoordig juist dichter bij de patient staan, overkomen als een gewoon mens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is nu modern om gewoon te doen en niet meer afstand te scheppen dan nodig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was te besmettelijk....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle tekenen van gezag zijn aan het verdwijnen. We hebben alleen nog de burgermeestersketting en de toga van de rechter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat gewoon in verleden is gebleven. Ik ben 35 en mijn huisarts heb ik nog nooit in witte jas gezien.. Dat witte jassen zijn in films gebleven..