welke schoenen kan je het beste aan trekken bij een blauwe teen met losse teen nagel?

ik heb een paar dagen terug een gym bank op mijn teen gehad en is nu blauw en de nagel zit los, ik wil eigenlijk wel rustig gewoon naar school enzo maar moet dan toch iets van schoeisel aan. Ik heb crocs al geprobeerd dat doet erg zeer.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K
Poet
9 jaar geleden
Jesus-Hikes zijn dan nog altijd het beste:
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSB2YTejLGKDE-BU_pGGjXiTrv2TMkcJxWJ8Q_QFoRNYqjC8EilEg
Poet
9 jaar geleden
Sorry dat moet zijn Jusus-Nikes. Jesus Nikes 4 Jesus hikes ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sandalen dragen,tot de teen genezen is

Het beste antwoord

Sowieso een schoen met stalen neus... Als er dan iemand op gaat staan voel je er niets van ;)

Dit is in elk schoeisel wel vrij pijnlijk. Zelf vond ik wat bescherming altijd wel prettig, dus een losse gymp om de voet heen en vooral bij de pijnlijke voet niet al te strak trekken. Mocht je je voet stoten in gympen heb je nog wat meer bescherming dan in open schoenen.

Tegelijk kan je sandalen prima gebruiken. Dan ligt je teen 'lekker open' en stoot hij niet telkens tegen je schoen aan. Het probleem hiervan is wel dat de teen erg kwetsbaar is, als er iemand op gaat staan is dat zwaar onprettig (in een gympen ook, maar dan zit er in ieder geval nog 'een laagje overheen'.
Het voordeel van open schoenen is dan weer wel dat mensen eerder zien dat je last hebt van je teen en er rekening mee kunnen houden, maar tegelijk kijken mensen niet gauw naar je voeten...

Uiteindelijk zul je moeten doen wat voor jouzelf prettig is. Ik neem even aan dat het gaat om je grote teen, als het gaat om je kleine teen kunnen sandalen juist extra irriteren en zou ik gympen aanraden. Bij je grote teen kunnen open schoenen het prettigst zijn, maar het is maar net hoe bang je bent dat er mensen op je teen gaan staan en welke schoenen je in de kast hebt staan.

Ik kan aan je gebruikersnaam niet goed zien of je man of vrouw bent, maar pumps is absoluut een afrader, je voet kan dan wat naar voren glijden waarbij je je teen continu stoot.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
het is inderdaad mijn grote teen, pumps trek ik voorlopig niet aan denk ik zo haha de losse schoen helpt wel.