Ik heb steeds het gevoel alsof er een haar in mn mond/keel zit terwijl er niks zit, wat kan dit zijn?

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik heb geloof ik ook wel dik speeksel...maar zo voelt het niet. het voelt gewoonm echt als een haar. en ik drink me te plekke :p maar het gaat niet weg en normaal gesproken wel....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
60.1K

Antwoorden (5)

Misschien zit er een haartje in je mond van een huisdier, of zoiets, het kan ook zijn dat je gewoon een keelziekte hebt, waardoor je dat gevoel hebt, ik heb het ook soms, vooral als de R in de maand zit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
toen ik vroeger wel eens op mijn haar sabelde, kwam het er in een keer uit, alleen dan heel traag (ik kon ze er heel moeilijk eruitkrijgen. (zaten helemaal achterin)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je dit al lang? Het zou kunnen zijn dat je inderdaad een haar hebt ingeslikt en dat die is blijven steken. Als water dan niet helpt zou je iets stoperigers kunnen proberen zodat de haar meegaat. Als je dit allang hebt zou ik toch even naar de huisarts gaan, hij is immers degene die jou het best kan helpen, niet de
mensen van GV.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Droog brood eten of de korstjes van brood! Succes
Broodkorst eten! Helpt ook als je een graat in je keel hebt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer even iets plakkerigs te eten zoals cake of ontbijtkoek.Haren zijn naar die kunnen zich als een soort splinter in je huid dus ook in je keelholte e.d boren.Als je het vervelende gevoel blijft houden moet je misschien toch even je Huisarts laten kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou ik even een afspraak maken bij de Huisarts als ik jouw was.Beterschap!!