Nee dat kan niet,je hebt een smaakstof nodig voor het maken van een liquid met smaak,dit zal misschien wel in een smaak te koop zijn die het beste bij de smaak ranja past.

Benodigdheden voor het maken van je eigen e-liquid:
Plantaardige glycerine – VG (verkrijgbaar online en bij drogisterijen) of Propyleen Glycol – PG
Gedestilleerd water (gefilterd water, zolang het geen kraanwater is.)
50mg commerciële nicotine liquid (alleen als je gebruik maakt van nicotine)
Een leeg druppel flesje om de liquid in te plaatsen
Een injectiespuitje
Eventuele smaakstof

Let op: zorg er voor dat je enkel en alleen food-grade (voedings-zuiverheidsgraad) propyleen-glycol gebruikt.

De bereiding van de liquid dient plaats te vinden in een goed geventileerde ruimte en moet weg worden gehouden van open vlammen en hitte!