ik loop al een maand met een verzwikte enkel sinds gister niet meer blauw maar wel gevoelig is er meer aan de hand of geneesd het nu vanzelf?

ik weet niet of het wel een verzwikte enkel is ik ben niet naar de huisarts geweest.

Toegevoegd na 8 uur:
*twee maanden loop ik er al mee...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een verzwikte of gekneusde enkel kan er wel een week of 6 over doen om te genezen. Kalm aan doen, maar wel blijven bewegen. Als je twijfelt of er niet meer aan de hand is, zou ik wel even langs de huisarts gaan als ik jou was.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zo lang je gewoon kan lopen is er niks gebroken of gescheurd. Het duurt even voordat de pijn weg is, het kan nog een tijd gevoelig blijven. Kneuzingen duren meestal rond de zes weken. Sterkte!