Hoofdpijn aan rechterkant hoofd wat kan het zijn?

Hallo,

ik heb al maanden last van hoofdpijn aan alleen de rechterkant het is dagelijks en meestal rond 13:00 en het houd meestal 2 uur aan. Ik ben naar de huisarts gegaan deze had het over spanning in me nek hiervoor ben ik naar een physiotherapeut gegaan (ik weet niet of ik het goed schrijf) deze had het over een spier in me nek die strak aanvoelde en een bobbeltje op me hoofd dit behandelde die. Alleen diezelfde dag nog had ik weer hoofdpijn ik bent toen teruggegaan en weer hielp het niks toen verwees de dokter mij door naar mensendieck (want hij wist niet wat er aan de hand kon zijn) hierbij zit ik al een paar weken maar nog zonder enkel effect ik krijg oefeningen enzo maar het helpt niks de vrouw weet ook niet of het aan me nekt ligt. ik heb ook lenzen deze werken nog goed. op het moment van schrijven heb ik hoofdpijn dus kan ik het goed beschrijven. het zit boven mijn oog en het is een soort van klopend gevoel hopelijk weten jullie meer
Met vriendelijke Groet Kevin

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.1K

Antwoorden (3)

Als de dokters het niet weten betekent het dat het niet eerder is voorgekomen.
Ik persoonlijk denk dat het iets met je zenuwen te maken heeft.
Heb je misschien je hoofd gestoten ? want dan kan er een hele gevoelige zenuw zijn geraakt want zenuwen zitten overal.
En je huid zette zich dan uit waardoor er een bult ontstaat.
Volgens mij ligt het aan je zenuwen want die geven allemaal signalen door, waardoor de bloedvaten overbelast raken en er een soort ontstopping bestaat en dan gaat je bloed klonteren waardoor je hoofdpijn krijgt.
En je lichaam bestaat uit delen dus het zou heel goed kunnen dat het alleen aan je rechter hoofdstuk hebt.
Ik adviseer je om de bult te verkoelen (hou het koud) dat kun je doen met een nat doekje of ijsblokjes maar het is belangrijk dat je het koud blijft houden.
En ik zou eens naar een dokter raadplegen voor het geval dat je er hele erge last van krijgt. En probeer een andere dokter.
succes en beterschap alvast!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
MIjn vrouw gebruikte ook lenzen en had last van droge ogen, verminderde visus, oogarts gaf recept voor z.g. kunsttranen. 2 maanden gebruikt, droge ogen werden ook veroorzaakt door metropolsuccinaat ivm hoge bloeddruk, wat ze nu niet meer heeft!

Toegevoegd na 1 minuut:
en ook geen hoofdpijnm eer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoi, ik zou toch maar eens een verwijzing naar de neuroloog gaan vragen, misschien heb je migraine en misschien zijn er andere oorzaken waar je beter zo vroeg mogelijk bij kunt zijn! sterkte, Dinyseij