Waarom smaakt mijn wiet extreem scherp in mijn mond?

Ik heb een THC vrije vrouwelijke wietplant gekweekt afgelopen zomer, met ongeveer 15% CBD. Nu heb ik een klein topje gegeten om te proeven, gewoon zomaar. Alleen nu brand het enorm in mijn mond! Is dit normaal? Mijn tong lijkt een beetje verdoofd, en het brand als sambal. Ik heb geen bestrijdingsmiddelen of meststoffen gebruikt.

een jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Het kan zijn dat de wiet te veel stikstof bevat, wat een scherpe smaak geeft. Het kan ook zijn dat de wiet te veel zonlicht heeft gekregen, wat ook een scherpe smaak geeft. Controleer of de wiet vers is en of er geen stof of andere vreemde stoffen aanwezig zijn.
Bronnen:
5 maanden geleden