Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie kan ongeveer zeggen hoe lang het herstel duurt bij ernstige bloedarmoede

Ik heb een darmbloeding gehad en lag 5 dagen in het ziekenhuis met shockverschijnselen. Hb was 5.9 en ik ben een 45 jarige vrouw. Ik slik 400 mg ijzertabletten per dag, medicijnen voor een traagwerkende schildklier en medicijnen voor het hart

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
977
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan je geen uitsluitend antwoord geven. Ik heb een interne bloeding gehad na mijn keizersnede. Stond toen op 6.1. Ik kreeg geen ijzertabletten voorgeschreven vreemd genoeg. Mijn kraamvrouw kocht een vrij smerig smakend drankje voor mij bij de drogist. Ik voelde mij met een maand of twee weer sterker.
Beterschap in ieder geval!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Beste Tine, de enige die je daarover uitsluitsel kan geven is je behandelend arts.

Je kan op internet talloze indicaties vinden maar uiteindelijk is het je eigen lichaam dat bepaalt hoe snel het zich herstelt.
Houd je dus aan de therapie die voor jou is uitgedacht en heb je vragen, dan stel ze aan je arts. Uiteindelijk heeft die het meest betrouwbare antwoord.

Beterschap en een gezond 2014 gewenst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding