Ik ben geboren met een scheel oog geopereerd en met 4 jaar weer Als ik moe word gaat mijn oog loensen gaat dat weg als je je ogen laat laseren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Ik ben ooit bij een voorlichtingsavond geweest van een bedrijf dat ogen lasert. Het eerste wat er toen werd gezegd, is dat ooglaseren bij een lui oog (zoals jij dat, als ik goed begrepen heb, ook hebt) niet mogelijk is, of zinloos is. Jammer, maar helaas. Overigens is er tegenwoordig misschien meer mogelijk dan vroeger, maar ik verwacht het niet. Ik raad je aan: Laat je hierover goed informeren door deskundigen (van bijvoorbeeld zo'n bedrijf of kliniek), dan weet je het zeker.

Antwoorden (1)

Nee, je ooglaseren is het "opnieuw slijpen" van je net vlies. In jou geval zijn de oogspieren achter je oog verslapt.