Wat betekent het als er 3 puntjes op de hand getatoeëerd zijn?

Je ziet soms bij, meestal, mannen dat ze dit tussen duim en wijsvinger getatoeëerd hebben.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
111.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, wat was dat ook alweer??? Goeie vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie vraag ben ik ook benieuwd naar . Ik dacht altijd dat het iets met drugs te maken had.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ goeie vraag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet het niet, maar heb ooit (heel vroeger) gehoord, dat je dan in de gevangenis had gezeten. Waarschijnlijk niet waar, maar toen vonden we deze gedachte erachter wel spannend.

Het beste antwoord

Die stippen hebben meerdere betekenissen, maar net wat de persoon er mee bedoeld. O.a.
- Hoop, geloof en liefde,
- Horen, zien en zwijgen,
- Fuck Police, Justice and Law
- Tres Puntos oftewl Vida Loca (het goede leven) afkomstig van de latino bendes in Amerika.
Sommige mensen laten ermee zien dat ze in de bak hebben gezeten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Hoop, liefde en geluk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het betekent 2 dingen:
hoop geloof en liefde
of fuck the police
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ooit gehoord dat die persoon dan bij de Elvisbende was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij Nederlandse mannen betekenen de stipjes meestal geloof, hoop en liefde. Bij bijv. Amerikaanse mannen staat dit vaak voor een teken van een bende / groep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in onze familie is het een traditie bij vrouwen op hun rechterhand en bij mannen op hun linkerhand tussen de duim en de wijsvinger staan de 3 stipjes getatoeeerd.
de enige betekenis is .
geloof,hoop,liefde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mijn zus de vader haar familie.. hebben alle broers het gedaan.
ze waren met zijn drie-en, dus daar staat hun broederschap voor..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij de wetenschappelijke aanpak:

http://en.wikipedia.org/wiki/3_%28number%29
Dit is alle informatie op de engelstalige wikipedia over het cijfer 3.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hand
Dit is de engelstalige wiki over de menselijke hand.

Als je objectief blijft zou je eigenlijk alle informatie (inkt, tatoeages, mannen/vrouwen, religie, geschiedenis, kunst, etc) moeten opzoeken, relativeren en inkaderen.

Want zoveel mensen als er zijn, zoveel motivaties en omstandigheden kan iemand hebben om voor een bepaalde actie te kiezen.