ik heb een hongergevoel maar als ik eet komt alles er meteen weer uit, hoe kan dit ?

het voelt als een "hongergevoel" maar dan net iets anders.. ook voel ik steken in mijn buik.. Als ik eet , dan moet ik meteen overgeven.. ook voel ik me de heletijd misselijk

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
10 jaar geleden
ga hiermee naar de huisarts
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
niet iemand die deze verschijnselen ook heeft of misschien een idee heeft wat het kan zijn ?
Ritsuka
10 jaar geleden
dit kan vanalles en nog wat zien, lijkt gewoon op soort van buikgriepje of zo.
maar hier moet je niet te lang mee doorlopen, dan droog je uit
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb er nu zeker al 3 jaar last van , en het is dan zo ongeveer 4 x per jaar en dan ben ik ook wel 1-2 week er "ziek" van .. het lijkt mij niet een gewoon buikgriepje...

Antwoorden (1)

Misselijkheid kan ook komen doordat je niet genoeg eet.

Als dit niet het geval is zou het kan ook komen door een bepaalde maag problemen.
Bij een maagzweer bijvoorbeeld is "hongerpijn" een bekend begrip, en ontstaat er vaak pijn een paar uur ná het eten, of juist een hongergevoel doordat de maag juist zeurt als hij leeg is, wat lijkt op het hongergevoel.