Wie heeft er ervaring met Duivelsklauw?

wat doet het
waarvoor/tegen wordt het gebruikt
wie kent het als medicinale toepassing

Toegevoegd na 18 uur:
hier wordt bedoelt de Harpagophutum proc.

Toegevoegd na 18 uur:
de Harpagophytum proc. dus

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Hier een site.

http://www.benseng.com/product/product-duivelsklauw.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank! whiteeagle, ik ga het uitgebreid lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil je nog wel even de tip geven, dat je altijd op de Latijnse naam af moet gaan, die is namelijk over de hele wereld het zelfde.
God weet wat je krijgt als je ergens naar Duivelsklauw vraagt, heel veel planten met de naam duivel erin zijn giftig .
Dus als je het voor inwendig gebruik wilt gebruiken ga dan altijd op de Latijnse naam af, anders weet je niet wat je in je lijf stopt.
En zorg er voor dat je wat van de plant leert, dat ie zeker niet giftig is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de duivelsklauw van deze plant schijnt zijn naam te danken aan de vorm.
het is Harpagophutum proc.
het doosje zegt: voor soepele gewrichten.
heb jij er zelf ervaring mee?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik heb er geen ervaring mee in de vorm van smeerseltjes.
Maar ik ben wel zeker een grote voorstander, van homeopatische middelen in het algemeen.
Ik heb wel veel ervaring met producten van DR vogel, en VSM enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kwestie van uitproberen, en icm voeding hopen op verbetering (reuma: artritis-psoriatica)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou succes ermee, ik hoop dat het wat verlichting brengt in je klachten.
Hier staat denk ik alles op wat je wilt weten.
Succes.