Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben gisteren bij de KNO arts geweest, maar school wil een afsprakenkaart, maar die heb ik niet gehad.Wat nu?

Voor school is het verplicht dat ik die afsprakenkaart meeneem, maar ik heb er geen gekregen want ik heb telefonisch een afspraak gemaakt. nu heb ik de KNO arts gebeld maar die wil geen briefje schrijven.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
726
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
mag niet van school.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je de verwijzing nog Vd huis arts ?
SnakeEye
10 jaar geleden
Heel vaag als een ziekenhuis je geen afsprakenkaart wil geven.... Dan lijkt mij meer aan de hand.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik belde naar de KNO arts en de assistente zei dat het niet gebruikelijk is dat een KNO arts een briefje schrijft voor school en ze kunnen ook niet zomaar een afsprakenkaart sturen. ik weet ook niet waarom

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Bel de arts-assistent(e) en vraag of die per mail de afspraak wil bevestigen met cc naar je leraar.
Als de assistent(e) dat teveel moeite vindt dan mail je die assistente zelf de datum en tijd en vraag je alleen om te antwoorden of dit klopt. Dat dan dus ook met cc aan je leraar.

Toegevoegd na 58 seconden:
Je leraar of anders je school. Net hoe dit bij jullie geregeld is.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Geef bij school aan dat ze geen informatie vrij willen geven. En dat dit alleen mogelijk is via de schoolarts. Geef aan dat hijof zij dan maar contact op moet nemen met het ziekenhuis. Heb ooit in soortgelijke situatie gezeten. Heb ze toen nergens meer over gehoord, en er is volgens mij geen contact geweest tussen die twee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+
Ik heb de oplossing, ik heb je bevestigingsbrief gevonden.
Even downloaden, je gegevens invullen want wat er nu in staat kan niet kloppen en uitprinten.