ik ben gisteren bij de KNO arts geweest, maar school wil een afsprakenkaart, maar die heb ik niet gehad.Wat nu?

Voor school is het verplicht dat ik die afsprakenkaart meeneem, maar ik heb er geen gekregen want ik heb telefonisch een afspraak gemaakt. nu heb ik de KNO arts gebeld maar die wil geen briefje schrijven.

Weet jij het antwoord?

/2500

Bel de arts-assistent(e) en vraag of die per mail de afspraak wil bevestigen met cc naar je leraar. Als de assistent(e) dat teveel moeite vindt dan mail je die assistente zelf de datum en tijd en vraag je alleen om te antwoorden of dit klopt. Dat dan dus ook met cc aan je leraar. Toegevoegd na 58 seconden: Je leraar of anders je school. Net hoe dit bij jullie geregeld is.

Geef bij school aan dat ze geen informatie vrij willen geven. En dat dit alleen mogelijk is via de schoolarts. Geef aan dat hijof zij dan maar contact op moet nemen met het ziekenhuis. Heb ooit in soortgelijke situatie gezeten. Heb ze toen nergens meer over gehoord, en er is volgens mij geen contact geweest tussen die twee.

Ik heb de oplossing, ik heb je bevestigingsbrief gevonden. Even downloaden, je gegevens invullen want wat er nu in staat kan niet kloppen en uitprinten. Inleveren en klaar.... http://www.home.zonnet.nl/voldemort22/bevestiging.docx

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100