Hoe weet je of je nou ziek bent of iets verkeerd hebt gegeten als je hebt overgegeven?

Ik heb gister dus pasta met gehakt gegeten.. En vanochtend moest ik overgeven en kwam al het pasta en gehakt weer eruit.. Ben wel al een aantal dagen verkouden.. Dus ik weet niet of het een begin is van ziek worden of ligt het aan de pasta?

Weet jij het antwoord?

/2500

Meestal voel je je meteen een stuk beter als je iets verkeerds hebt gegeten en je geeft het over. Met een behoorlijke voedselvergiftiging kan je je wat langer beroerd voelen. Maar voedselvergiftiging merk je meestal binnen 3-6 uur na het eten. Misschien is het bij jou een combinatie van wat minder weerstand en eten dat niet goed viel. Kijk gewoon hoe je je voelt en stem daar je bezigheden op af

waarschijnlijk heb je gewoon een plaagje, en moet je gewoon al die pasta weer overgeven omdat die nog in je maag zat. als je al last hebt gehad van die pasta die op je maag bleef liggen, zal het de pasta zijn. maar ik denk dat het een plaagje is

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100