Kost het inschakelen van EHBO-ers geld bij een evenement?

En ter indicatie; om hoeveel gaat het dan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Er moet een EHBO'er aanwezig zijn tijdens een evenement.
Hoe pak ik dat aan?

Dat staat op
http://www.ehbo.nl/evenementehbo.htm

Daar vul je de plaatsnaam in en dan krijg je de adressen en e-mail adressen van de ehbo-verenigingen in jouw plaats.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja daar zitten kosten aan, maar dieverschillen per EHBO vereniging. Dus eventjes contact opnemen met de locale EHBO vereniging
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er komen dan wel ehbo'ers maar het verschild hoe duur het is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt er aan hoe je het aanpakt er zijn evenementen die geheel op vrijwilligers draaien.

De meeste EHBO verenigingen vragen een kleine onkosten vergoeding.

De hoeveelheid EHBO-ers ligt aan het soort evenement er wordt naar het aantal bezoekers gekeken en de risico's die er aan het evenement verbonden zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, voor commerciele evenementen € 8.00 per persoon per uur en niet commercieel € 4.00 per persoon per uur.

Toegevoegd na 1 minuut:
dat is de prijs die gehanteerd wordt in de achterhoeh