Lenzen doen pijn bij wind. Wat te doen?

Ik heb sins ongeveer een week zachte lenzen, maar bij het rechteroog beginnen die vreselijk te prikken als ik naar school fiets en het waait. Ook voel ik die de hele tijd zitten terwiijl dit alles niet bij links het geval is. Wat is dit en wat kan ik er tegen doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien moet je wat water in je ogen doen dan wind droogt je ogen..

Het beste antwoord

Je zou kunnen proberen druppeljes voor droge ogen in te druppelen,oog word mogelijks te droog door de wind.Ik zou zeker ook het probleem voorleggen aan de voorschrijver van uw contact lenzen,als dit een oogarts is kan die ook de droogte van uw ogen controleren.
fremar
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Veel lensdragers zetten dan een lichte zonnebril op. Als je dat niet leuk vind zou je een heel goedkope bril met vensterglas voor onderweg kunnen overwegen.