Waarom kan ik wel rook ruiken terwijl ik niet goed kan ruiken?

Mijn reuk is niet goed dus de meeste geuren ruik ik niet maar het enige wat ik ruik is rook van mensen die roken hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk omdat rook echt een hele sterke, indringende geur heeft.
Dat blijf je ruiken, zelfs als een rokend persoon allang uit de ruimte weg is.
Ritsuka
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Rook jezelf? Ken je iemand die rookt? Het kan hierdoor komen! Rook heeft natuurlijk ook een hele aparte geur. Ik raadpleeg een huisarts, als het echt erg is dan raadpleegt die de KNO arts.

Ps. Goeie vraag :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Je ruikt het juist sterker als je zelf niet rookt