Wie weet waarom ik bij de ene kliniek het dubbele betaal voor een ooglaserbehandeling dan bij de andere kliniek? Beide klinieken zijn goed.

Bij de een betaal ik 3200 en bij de andere 1600. vind het prijsverschil wel erg groot. Het resultaat is hetzelfde en klinieken lijken erg op elkaar.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je niet meer info geeft kunnen wij je dat niet vertellen, welke klinieken en wat krijg je ervoor? Is misschien de ene inclusief alles, en moet je bij de andere nog van alles betalen (nabehandelingen , huur ok, verdoving etc). Waar staan de klinieken NL, buitenland) etc etc en soms is de naam belangrijk, net als een Levi's of een naamloze spijkerbroek, bij de een betaal je de naam en bij de ander alleen de broek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan de prijs te zien doet de ene beide ogen de ander maar één.
En met geluk twee voor de prijs van één.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij de duurdere kliniek zal je wel een betere na begeleiding krijgen wat erg belangrijk is, ik zou het zeker navregen als ik jou was,ik wil mijn ogen ook laten lazeren maar ik weet nog niet bij welke kliniek