Per vinger. Gewoon doorbijten op 9 andere nagels, 1 pink met rust laten. Als die nagel wat begint te lijken, een tweede met rust laten. Zo went het langzaam af, en je ziet steeds meer resultaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
houd je nagels kort zodat je ze niet meer kunt afbijten

Maak foto's van het slagveld
Het mooie van het stoppen met nagelbijten is dat je de voortgang kunt vastleggen met foto's (jammer dat dit voor stoppen met roken niet gaat, of het zouden longfoto's moeten zijn). Maak op de dag dat je begint foto's van alletwee je handen. Maak in het vervolg elke week nieuwe foto's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haal bij de drogist een soort nagellak, dat smaakt zo vies dat je er vanzelf wel mee stopt
bv Bye bite van Herome
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor een meisje;
lak je nagels een mooie kleur
zonde om dat af te bijten?

zoek iets anders om te doen als je je verveeld of stress hebt. een voorwerp in je broekzak stoppen waaraan je kunt friemelen ipv nagelbijten?

bite ex spul?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kunt ook kunstnagels nemen maar die zijn duur je moet als nagelbijter 2x permaand naar de nagelstyliste voor begeleiding en evt opvullen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je complete gebit laten trekken en GEEN prothese nemen.
Succes gegarandeerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vroegere buurman smeerde er bij zijn kinderen vieze verf op, ook als ze duim of vinger zuigers waren.
Hielp echt is niet zo mooi als nagellak maar dat komt wel als je ze wat langer kunt laten groeien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja, dat is een beroerd iets. er zijn middeltjes te koop die je er bij kunnen helpen zoals bite-ex. dat smeer je op je nagels en smaakt ontzettend vies. vraag het eens na bij een drogist of anders een huisarts of zo. bite-ex heeft bij mij enorm geholpen. succes