kan een vagina opgerekt worden door een fors manelijk geslachts orgaan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ach, wat niet rekt dat scheurt wel.
ronron1212
10 jaar geleden
hoe bedoel je bij goed spel pas het altijd als er maar wederzijds genot is en belangstelling en zin.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als er ook een baby uit kan komen dan zal het met oprekken wel meevallen.

Antwoorden (2)

De vagina is elastisch en zal zich aanpassen aan de grootte van de penis. Na het contact zal de vagina weer kleiner worden ( qua breedte)
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
Als er het hoofdje van een baby door kan dan zal een penis zeker geen probleem zijn.
Maar doe het wel voorzichtig want het vraagt wel wat aanpassing van de vagina
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, die problemen blijven hebben maar daar kan de arts dan wat aan doen
Robby
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
De baby komt echter van de andere kant, daar zit wel verschil in...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat een onzin, bij een bevalling wordt door hormonale werking de vagina groter. Bij het vrijen zal dat op een andere manier (opgewonden worden) gebeuren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad, maar dan moet er eerst een hormoon aangemaakt worden die het dan mogelijk maakt dat de vagina zich zo kan rekken.
Ik wou alleen maar zeggen dat de vagina de mogelijkheid heeft om uit te rekken. Bij de geboorte door een hormoon, en anders door de vagina uit te rekken, het voorzichtig aan te doen of op mechanische manier,
Maar je heb wel een punt met je opmerking
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik was mijn reactie aan het schrijven terwijl Vdijken zijn aan het plaatsen was
IK zeg toch ook dat het voorzichtig aan moet.
Hoe dat het hoofd van een baby er door kan is niet de vraag ik wou alleen maar aangeven tot wat de vagina in staat is.
Dus toch geen onzin