Kun je bij pseudo Epilepsie ook aanvallen krijgen waarbij je buiten bewustzijn raakt, op de grond valt en schokkende bewegingen met je lichaam maakt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Ziekten

Antwoorden (2)

Ja, dit is mogelijk. De aanvallen van pseudo epilepsie verschillen. Er zijn meerdere soorten aanvallen zoals staren, schokken en kwijlen.Of je je bewustzijn kan verliezen weet ik niet, maar bij een aanval kun je wel een bewustzijnsdaling ervaren en is het mogelijk dat je erg afwezig bent en niet goed reageert op mensen uit je omgeving. Zie voor meer informatie de bron.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hier staat ook info op over aanvallen die op epilepsie lijken.
Bronnen: