Dr Catherine de Goursac: De efficiëntste behandeling voor een dubbele kin is de zogeheten lipoaspiratie. Daarbij wordt plaatselijk vet weggehaald en dat blijft ook definitief weg.
Deze ingreep gebeurt door een chirurg in de operatiekamer. Er wordt een heel klein sneetje gemaakt in het horizontale gedeelte van de kin, goed aan de onderkant zodat het litteken onzichtbaar blijft.
Deze operatie is wel alleen mogelijk op een jonge huid, omdat de huid zich nog moet kunnen samentrekken. Dat is tot ongeveer 35 jaar.
Bij oudere mensen wordt een lifting van de onderkant van het gezicht gedaan. Daarbij wordt gewoon een deel van de huid, meestal twee tot drie centimeter, weggesneden.
Allebei deze behandelingen zijn zeer doeltreffend.
Voor mensen die geen chirurgie wensen bestaat er een zeg maar semi-chirurgisch alternatief, en wel de lipolyse via de laser. De behandeling gebeurt ambulant, maar ze moet toch ook in de operatiekamer gebeuren. Chirurgen zijn dus het best geplaatst om deze techniek uit te voeren.
Bij de lipolyse via de laser worden vetcellen vernield door hitte. Deze methode heeft net als beide andere als effect dat de huid verstrakt.
fremar
10 jaar geleden
Er zijn een aantal opties om wat te doen tegen een onderkin. U kunt u onderkin gaan trainen, u kunt zorgen dat uw onderkin weer gladder wordt door middel van een botox operatie of u kunt bontaliss gebruiken om uw huid gladder te laten trekken.

Uw kin trainen?
Er zijn veel producten waarmee u uw onderkin kunt trainen, deze heb je in de sportschool en je kan je sport instructeur vragen of hij een goede methode heeft voor u. Als u vanuit huis uw onderkin wilt trainen dan raden wij u dit product aan. Met dit product kunt u thuis op de bank uw onderkin trainen. Zodat binnen enkele weken een mooie gladde hals heeft.

Botox?
Er is ook een optie om botox behandeling cq vet weg zuiging te proberen. Maar aan botox zitten veel nadelen u moet onder het mes het is duur. Allemaal negatieve dingen om het niet te doen. Wel is er nu bontaliss waarmee u door middel van creme uw huid strak kunt laten trekken. het is echt een wondermiddel. U kunt op de website kijken hoe het werkt.

Maak dus een keuze uit de bovenstaande keuzes, en u bint binnen weken van uw onderkin af.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Leuk verkooppraatje voor 'dit product'.... lees je je tekst wel eens door voordat je kopieert en plakt?