Wie weet een weegschaal welke 's avonds ook duidelijk het gewicht aangeeft?

Nu heb ik een (eenvoudige) weegschaal met rode led cijfers, maar tegenwoordig lijkt het alsof je alleen nog maar lcd weegschalen (met grijze cijfers) kunt kopen. Deze zijn niet goed af te lezen 's avonds als het wat donkerder is...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Kijk eens bij 'afbeeldingen' (bij mij Internet Explorer) met "led weegschaal". Dan komen er diverse in beeld met een herkenbare LED display. Soehnle, Inventum etc. Ze blijken gewoon verkrijgbaar bij winkels als Klingel en Bol.com. Even zoek dus. Er zijn er genoeg. Toegevoegd na 5 minuten: Kijk eens bij deze bron (Blokker) Soehnle Sensation silver weegschaal nu met 20% korting: € 23,96 ;-)

Bronnen:
http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/se...

Er bestaan sprekende weegschalen, ooit bedoeld voor blinden en slechtzienden, dus te koop in de webwinkels voor blinden en slechtzienden, oa www.worldwidevision.nl verkoopt ze, maar er zijn er nog veel meer. Ik heb die van mij voor een prikkie bij de Lidl gekocht, ik weet niet of die ze nog heeft.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100