Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet een weegschaal welke 's avonds ook duidelijk het gewicht aangeeft?

Nu heb ik een (eenvoudige) weegschaal met rode led cijfers, maar tegenwoordig lijkt het alsof je alleen nog maar lcd weegschalen (met grijze cijfers) kunt kopen. Deze zijn niet goed af te lezen 's avonds als het wat donkerder is...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
10 jaar geleden
In de avond wegen heeft trouwens ook geen zin, dan zit er jog allerlei eten en ontlasting in je verteringsstelsel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Ritsuka: In de winter is het 's morgens ook donker.
Het gaat erom zoals flavus al aangeeft dat je een idee krijgt hoeveel je ongeveer weegt en een trend naar boven of beneden ziet. @JIW73: We hebben het eerder geprobeerd met een LCD weegschaal. De slaapkamerverlichting is te zwak. Dan moet je er een zaklamp bijhouden om het goed af te kunnen lezen... geen optie dus.
En ik zal niet voor een weegschaal een 100 Watt lamp indraaien ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kijk eens bij 'afbeeldingen' (bij mij Internet Explorer) met "led weegschaal".
Dan komen er diverse in beeld met een herkenbare LED display.
Soehnle, Inventum etc.
Ze blijken gewoon verkrijgbaar bij winkels als Klingel en Bol.com.
Even zoek dus. Er zijn er genoeg.

Toegevoegd na 5 minuten:
Kijk eens bij deze bron (Blokker)
Soehnle Sensation silver weegschaal
nu met 20% korting: € 23,96 ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tnx! Die Soehnle is precies wat ik zoek. Het is een LED weegschaal, ook al staat er bij de Blokker advertentie dat het LCD zou zijn.
De Soehnle Linea heeft ook LED display, maar die vind ik niet voor zo'n lage prijs...

Andere antwoorden (1)

Er bestaan sprekende weegschalen, ooit bedoeld voor blinden en slechtzienden, dus te koop in de webwinkels voor blinden en slechtzienden, oa www.worldwidevision.nl verkoopt ze, maar er zijn er nog veel meer. Ik heb die van mij voor een prikkie bij de Lidl gekocht, ik weet niet of die ze nog heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding