Word de Miss Sporty parfum nog verkocht?

Ik ken deze parfum van vroeger. Ik vond het heelrijk ruiken. Nu was ik opzoek naar deze parfum en hoorde van de drogist dat hij het al een aantal jaren niet meer verkoopt. Hij wist ook niet of het nog verkocht werd.

1.) Word het nog verkocht?
2.) Waar word het verkocht?

Zie foto

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.8K

Antwoorden (1)

Ik kan het nergens vinden, niet online en ik heb het ook nooit in de winkels gezien, waarschijnlijk is het uit de schappen gehaald.