Er zijn meerdere sites. De volgende site geeft informatie over huisartsen en nog allerlei andere zorgverleners.
Ceeve
10 jaar geleden
SnakeEye
10 jaar geleden
Ja, kijk dit bedoel ik nou...

Andere antwoorden (1)

Ik dacht het niet,wel kun je de huisarts googlen op recensie's om erachter te komen welke bevindingen [ex]patienten over deze huisarts hebben,maar dit is meer een persoonlijke mening want wat de één een goede huisarts vindt hoeft de ander dit niet te vinden.

Toegevoegd na 12 minuten:
Toch iets gevonden,het is alleen aan de patienten of er informatie al dan niet gegeven wordt of de huisarts die zij hebben.

http://www.zorg.independer.nl/huisartsen/intro
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SnakeEye
10 jaar geleden
Thanx voor je antwoord, beter iets dan niets. Maar ik hoorde gister iets over de radio dat er zo iets aan zat te komen / of er als was. Vandaar mijn vraag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Men plaatst nooit ergens positieve reacties, alleen voor negatieve doen mensen moeite.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit ben ik niet met je eens Pelle,ik heb vaak genoeg positieve recensie's gelezen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het even over het algemeen. Als je bij bol.com iets koopt krijg je later een mail als je een recensie geeft en daarmee kun je iets winnen. Ja zo kun je mensen stimuleren. Eigenhandig een site opzoeken en veel goeds schrijven over een huisarts doen maar weinig mensen en dan moet het wel extreem goed zijn. Voor elke klacht staan geloof ik 10 mensen die geen klachten hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik niet tevreden ben dan ga ik ook geen positieve recensie schrijven,ook al kun je er iets mee winnen,maar het is waar dat veel mensen dit wel doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat bedoelde ik niet: men schrijft alleen maar positieve reacties als daar om gevraagd wordt door een mail (je komt niet zelf op het idee) en nog meer mensen doen het als ze een prijs krijgen. Het gaat er niet om dat je niet negatief mag reageren (dat mag gewoon bij bol.com). Het gaat er om dat je bij een beetje goede huisarts echt niet gaat zoeken naar een site om die gegevens neer te zetten, dat doe je misschien pas als die huisarts op miraculeuze wijze je doodzieke kind het leven heeft gered!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is waar of je moet er toevallig op terecht komen en je dan een positieve of negatieve reactie geeft,maar verder zoek je inderdaad die site's niet uit jezelf op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat ik wel doe is recensie's zoeken over een webshop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja natuurlijk maar ook daar moet je bedenken wat je tegenkomt. Slechte recensies omdat een paar mensen eens problemen hebben gehad met het versturen zegt weinig als andere websites iedereen mailen die zonder problemen hun spullen hebben gehad.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat weet ik,maar toch kijk ik dan naar de meeste positieve recensie's,als dit er bijvoorbeeld 20 zijn en er zijn er 3 of 4 negatief dan is het wel te overwegen om toch daar iets aan te schaffen.