Deze vraag is heel moeilijk met zekerheid te beantwoorden.
Ten eerste zit er nog allerlei voedsel in je darmen als je even niet eet. De gemiddelde doorlooptijd van eten naar ontlasting wordt vaak op ongeveer 24 uur gezet maar dat wil niet zeggen dat er niet voedsel veel langer in de darmen kan blijven.

Er worden bijv niet voor niet darmreinigers verkocht bij de drogist, die zou je kunnen gebruiken om vastzittende (sorry voor het onsmakelijke verhaal) resten uit je darmen te krijgen.

Winden worden veroorzaakt door ingeslikte lucht in combinatie met werking van bacteriën en schimmels in de darmen, de geur komt door kleine hoeveelheden van stoffen in de darmen zoals vaak zwavelverbindingen.

Als je darmen echt helemaal schoon zouden zijn kun je dus wel winden hebben, hoewel de vraag is hoeveel lucht je naar binnenkrijgt als je niet eet.

Hele kleine hoeveelheden zwavel geven er al een luchtje aan, dus dat krijg je er waarschijnlijk niet makkelijk af.

Dus als antwoord op je vraag: als je even niet eet ruiken je winden nog vergelijkbaar door de voedselresten die nog in je darmen zitten.
Summo