Hoe beschrijf je een orgasme aan iemand die er nog nooit een gehad heeft?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is net zoiets als verklappen hoe een film eindigt. ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dit antwoord is dus eigenlijk 100 punten waard!

Het beste antwoord

Zoals Louis Armstrong ooit over Jazz muziek zei:

"Als je iemand moet uitleggen wat Jazz is, dan zal die iemand het nooit begrijpen."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Niet, zoiets moet je meemaken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je het echt zelf moet meemaken en dat het heel moeilijk te beschrijven valt!
Ik kan het echt niet ergens mee vergelijken en kom op termen als het ultieme genotsgevoel......maar ja wat zegt dat nu voor een ander.
Bij een orgasme wordt je echt lichamelijk naar een prachtige opbouwende spanning gedreven. En op het hoogste moment houdt dat even aan totdat het elkaar spat.
Maar als deze lichamelijke ervaring combineert met het gevoel wat je kunt hebben met en voor je partner is het weer anders denk ik! Dan kan het door de emoties die je voelt voor je partner nog fantastischer zijn dan alleen sec de lichamelijke ervaring!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan zou ik zeggen: het lijkt heel veel op niezen :)
Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeg je dan ook gezondheid, als het voorbij is?:)
Rieneke1
14 jaar geleden
nee, dan zeg ik: nog 2 keer, dan wordt het morgen mooi weer ;p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geweldig!!!! :-)
+1
Een fantastisch gevoel dat uit je tenen komt en via je hele lichaam naar je hoofd stijgt, maar veel te snel gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alsof je een kriebel in je neus hebt die steeds erger wordt en je eindelijk heel hard moet niezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet uit te leggen, maar diegene zal het zeker herkennen wanneer ie het ervaard
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je weet niet wat je mist... :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mij doet het altijd een beetje denken aan vliegen. Bijv. als je van de 10 m. plank duikt, en met ingehouden adem het water op je af ziet komen, en je voelt de plons en zakt langzaam omlaag en weer omhoog door al die blauwe belletjes. Of een vliegtuig dat gaat starten, en steeds sneller rolt, tot het zijn neus optilt en opeens gedragen wordt door zijn vleugels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Top! +1