Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag een powerplate huren of evt. Kopen. Wie kan mij adviezen geven wat een goed apparaat is.

Ook wil ik graag trainingsschemas of oefeningen. Dit is niet gemakelijk te vinden op internet en bij mij in de buurt is er geen professionele studio of zo waar je kunt powerplaten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Geen een is goed. Ze doen niks. Die oefeningen kun je net zo goed doen zonder die powerplate. Als je flink gaat racen op een straat met kinderkopjes heb je hetzelfde resultaat. Niks dus

Gewoon lekker zelf doen. Je kunt op internet genoeg vinden over trainen volgens mij. Ook yogaoefeningen bijvoorbeeld. Ook wel op you tube
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste,

Een powerplate kopen of huren kan bij homefitness 4 you te Bergeijk. Echter is het zo dat de Tunturi trilplaten als bijna net zo goed worden beschouwd en het scheelt een hoop geld! De Powerplate My5 is dan wel weer een stap hoger met een krachtigere motor. Deze is dan ook wel een stuk duurder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding