Ik ben 14 en bij mij zie je me aderen heeeel goed al span ik mijn arm aan hoe komt dit en is het goed..??

Het is alleen bij mijn armen
Bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Heb ik ook kerel. Serieus, vriend van me is er zelfs jaloers op, hij vindt het er stoer uit zien. Compleet normaal ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de ene mens liggen de aderen wat duidelijker zichtbaar aan de oppervlakte, en bij de ander wat minder.
ik heb het al jaren, nooit ergens last van gehad.
Maak je geen zorgen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik schaam me er ook wel een beetje voor want het ziet er niet echt normaal uit of mooi.... Ik probeer het altijd te verbergen :/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dat snap ik :) had ik ook hoor, vrouwen moete glad zijn en dan heb je dat.. Inmiddels maakt het me niet zoveel meer uit.
Misschien een keer naar je bloeddruk laten kijken? Als je het echt zo lastig vindt en die bloeddruk is wat aan de hoge kant kan je er zo misschien wel wat aan doen.
En anders; sorry voor nu, maar: mee leren leven en op een gegeven moment valt het dan wel mee :) serieus
zeker goed, het is in iedergeval niet slecht :P
heb het zelf ook en het geeft meer effect op je spieren daarom zijn de meeste ook jaloers ;)