Ik heb uitslag wat kan het zijn? Het zijn zeer kleine rode puntjes echt heel klein op mijn rug en borstkast het doet geen pijn jeukt beetje

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb je gisteren in de zon gezeten? Ik vermoed namelijk dat het zonne- of warmte allergie is. Even een paar dagen uit de zon blijven nu, dan kan je huid weer herstellen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee niet echt was juist binnen hebben het namelijk al een tijdje het gaat weg en komt terug ook voordat het zo warm was
MissBiggie
11 jaar geleden
Dan morgen even je huisarts raadplegen :) Sterkte ermee

Andere antwoorden (2)

Hier kan alleen je huisarts antwoord op geven. Wij kunnen alleen maar gokken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat klopt maar je weet het nooit misschien heeft iemand soort gelijke uitslag gehad en jahh ik vraag me gewoon af wat de ooraak van uitslag kan zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn tig aantal soorten uitslag zoals het omschreven wordt. De snelste manier om erachter te komen is naar je huisarts gaan en indien nodig een pilletje of zalfje om er vanaf te komen.
Dit zou miliaria, ook wel warmte uitslag genoemd, kunnen zijn, dit kun je oplossen door in een koele omgeving te verblijven en water te drinken, in de meeste gevallen verdwijnt dit vanzelf na een paar uur of een paar dagen.