Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

hebben er nog mensen met polyneuropathie in voeten en onderbenen ,last vanspeciale nachtelijke krampen ?

bij mij is sinds jaren de diagnose gesteld van polyneuropathie ,met bijhorende gewone klachten . Maar nu heb ik steeds meer nachtelijke krampen in voeten en onderbenen ,en zeer vreemd ,altijd gelijktijdig in beide voeten en -of benen . het zijn niet zo zware krampen als je soms in kuiten of dijen hebt dat die spieren precies een bal vormen ;maar ik moet wel steeds uit bed want anders gaat het niet weg ; Soms heb ik er nachtenlang geen last van ,en dan weer enkele nachten achter elkaar wel .
het is zeer vervelend en begint als ik een paar u in bed ben ,en dan ieder u of korter ,tot ik van ellende dan maar om 6 u opsta .
ik heb dit in alles wat ik al las over polyneuropathie nog nooit tegengekomen ,en toch wijt ik het aan deze aandoening ,omdat deze krampen beperkt blijven in het aangetaste gebied :voeten ,wreef en onderbenen .
is er nog iemand met dezelfde polyneuropathie die ook die krampen heeft ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100