Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat ik symptomen krijg voorafgaand aan bewusteloosheid in een kinderachtbaan?

Op kermissen en attractieparken ga ik alleen in attracties die langzaam gaan. ls ik bijvoorbeeld in een achtbaan ga die sneller gaat dan 40 km/u krijg ik symptomen zoals desoriëntatie, zweten, geen gevoel en voel ik mezelf langzaam wegzakken. Dit heb ik niet alleen in achtbanen, maar ook in bijvoorbeeld schommelschepen, vrije vallen e.d.
Ik 1 jaar geleden een ECG laten maken door mijn collega's in het ziekenhuis en er waren geen cardiale afwijkingen te zien. Zou het bewegingsziekte kunnen zijn, aangezien veel personen in mijn familie dat hebben. In auto's, treinen, schepen en vliegtuigen heb ik nergens last van?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
736

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou er wel werk van maken en de dokter(s) bezoeken. Volgens mij heeft het te maken met je evenwichtsorgaan. Maar ik ben geen dokter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding