Wat helpt tegen witte vlekjes op de benen door zonnebrand of hoe kan ik ze best maskeren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt die vlekjes niet wegkrijgen, of het wegkrijgen versnellen. Het zal in de loop der tijd wel verminderen. Je kunt ze camoufleren, daar middelen voor, maar dat helpt alleen als je de juiste kleur hebt, het beste kun je daarvoor naar een schoonheidsspecialist(e) gaan die met dit soort producten werkt en weet hoe de geschikte kleur gevonden moet worden, deze producten zijn ook waterproof te maken, zodat je er ook mee kunt zwemmen, in de regen kunt lopen en kunt zweten zonder dat de camouflage daardoor verdwijnt. Maar wil je al die moeite doen, voor een paar kleine vlekjes? Zo ja, het product heet Dermacolor en is te verkrijgen bij de betere drogisterijen en schoonheidssalons, koop er ook een speciaal reinigingsproduct bij. Laat je ook adviseren over kleur en gebruik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank je wel . Dit ga ik zeker proberen