Door iemand hartstochtelijk te kussen kun je afvallen. Nou ja... Je verbruikt 6,4 calorieën per minuut. Met tien minuten zoenen verbruik je net zoveel als een bastognekoekje.

Toegevoegd na 4 minuten:
Vanwaar die min? :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je zoent ipv te eten zal je op een gegeven moment afvallen ja. kwestie van volhouden....

als je zoent voor de plaatselijke snackbar en na het zoenen een patatje oorlog weg gaat werken val je niet af van zoenen.

afvallen doe je nog steeds door meer energie te verbranden dan dat je tot je neemt. en als jij dat met zoenen doet dat is dit mogelijk, maar echt zoden aan de dijk zet het natuurlijk niet zoals je zelf ook wel zal begrijpen hopelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat is de moeite niet, je zou wel van de roze wolk af kunnen vallen als je partner niet goed kan zoenen
anneliez
12 jaar geleden
nee, maar als je een meisje waar je verliefd op bent daarmee kan overtuigen wil ik best zeggen dat het wel zo is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, van zoenen val je af!
Door een passionele zoen gaat je hartslag omhoog en kan de vetverbranding verdubbelen. Wanneer je een actieve zoener bent, kun je zelfs binnen een kwartier 30 calorieën verbranden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, want tijdens het zoenen kun je niet snoepen of eten.