wie heeft ervaren met de forta super fat burner? en wat zijn de mogelijke bijwerkingen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De eerste bijwerkingen waar ik aan denk is een lege beurs en een gebrek aan gewichtsverlies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal eens! Minder eten en bewegen.

Antwoorden (1)

Heb er geen ervaring mee in de zin dat ik het zelf heb gebruikt, maar heb wel gevolgen ervan gezien: hartritmestoornissen, ontregelde bloedstolling en flauwvallen.