is het zeer onwaarschijnlijk dat een meid nog nooit aan zelfbevrediging heeft gedaan ?

Ze zegt dat nog nooit te hebben gedaan (16) Tijdens de sex zit ze ook nooit aan haarzelf zegmaar. Andere waar ik gemeenschap mee gehad heb deden dat wel en ik vond dat eigenlijk wel opwindend.

Vinden sommige meiden het misschien niet opwindend om met je zelf aan te slag te gaan ?

Toegevoegd na 8 minuten:
ze is zeker niet preuts, want ze wilt de gekste dingen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

er zullen idd vrouwen en mannen zijn die nooit aan zelfbevrediging gedaan hebben.
Sommige mensen hebben er totaal geen behoefte aan om dat te doen.
Het nadeel daarvan is dat die mensen vaak hun eigen lichaam op dat gebied niet goed kennen en dan als ze gemeenschap of andere soort seks hebben met iemand ze niet goed kunnen aangeven wat ze lekker en minder lekker vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 precies werk
later komen de vragen op G.V
hoe moet ik genieten van sex...blabla
niet iedereen loopt te koop wat men doet tussen de lakens
er zijn meisjes die daar erg terughoudend over zijn , omdat het niet kennisvermeerderend is
maar geloof mij maar..zei die zeggen het nooit te hebben gedaan..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jou min-naar doet wel aan zelfbevrediging in de vorm van minduimpjes voor jou hahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ach ja hij vertrouwt zijn vinger niet net als ik de mijne ook niet vertrouw (doordenker?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik snap hem wel marion
maar je min-naar dat weet ik niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij houd van mij.... hij be-mint mij
Nee, dat is niet zeer onwaarschijnlijk. Misschien durft ze niet goed, of denkt ze dat het niet 'hoort'.
Misschien kun je al spelenderwijs samen met haar ontdekken of ze het misschien wel lekker en leuk vindt, je weet nooit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat zo kunnen. Misschien heeft ze nog nooit geprobeerd of de aandrang gehad. Maar vind je het belangrijk om te weten. Is het niet zo dat ze je het ook niet hoeft te vertellen.
13 jaar geleden
Als het je van jongs af aan zo geleerd is, dat dergelijke dingen vies zijn en dat pas na het huwelijk mogen, geloof ik idd, dat er heden ten dage nog zulke meisjes zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of is ze misschien vreselijk bang dat ze er rugklachten van krijgt of dat haar oren gaan groeien?
M.a.w. is ze streng christelijk opgevoed en denk ze er niet aan om haar eigen weg in het leven te zoeken.
Ik weet niet of het jouw taak is om haar de weg te wijzen. Het zal je later vaak voor de voeten worden geworpen.