Hoe kan ik mijn vriendin helpe van haar zenuwen af te helpe om Ontmaagd te worden

Ik en mijn vriendin hebben al meerdere keren het geprobeerd en 't zou haar eerste keer worden, en we hebben nu al aardig lang en ze heb laten weten dat ze het nu echt graag wil maar elke keer als we het proberen krijg ik hem er nie in omdat ze uit zenuwen zegmaar dichtknijpt.
En ja ik weet heel zeker dat ze het echt wilt.
Hoe kan dit? En hoe krijg ik haar gerust

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (4)

Je zal moeten zorgen dat ze eerst lekker ontspannen is. Niet gelijk teveel de nadruk leggen op de penetratie zelf, maar streel en masseer haar tot ze ontspannen is. Bouw het daarna heel rustig op. Je kunt ook eerst rustig met een vinger naar binnen gaan als ze goed ontspannen is en als ze vochtig genoeg is doe je er een vinger bij en dan voel je vanzelf op een gegeven moment dat ze minder krampachtig wordt . Geef haar in ieder geval het gevoel dat ze je kan vertrouwen en schaad dat vertrouwen ook niet. Als je het probeert en ze wil niet verder moet je niet aandringen maar gelijk stoppen zodat ze je echt vertrouwt en uiteindelijk zal ze er aan toe zijn en all the way met je gaan. Geduld is een schone zaak :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vergeet niet dat je vriendin in die toestand erg gevoelig is voor wat je uitstraalt. Ze zal aan je merken dat je hormonen onder spanning staan. Hou het vooral liefdevol en laat de lust iet overheersen. Probeer als een vrouw te denken, niet als een man ( voor deze keer dan he ) ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iet = niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het niet te plannen. Laat het spontaan gebeuren. Dus nooit vragen, "zullen we het vanavond proberen? " het moment komt echt wel, Hou nog ff vol, ze is het vast waard. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze is er gewoon nog niet klaar voor en wil het waarschijnlijk graag voor jou doen.Maar pas als ze er zelf klaar voor is zal ze zich helemaal kunnen geven.Sterkte kerel ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eén waarschuwing: als een meisje bij een jongen binnenkomt, er staan allemaal geurkaarsen te branden, er klinkt zwoele muziek, en de jongen fluistert allemaal bedachte lievigheidjes in haar oor, dan schrééuwt dat: oh jee, het moet blijkbaar nú gebeuren! Niet echt ontspannend. Je moet niet alles geloven wat de damesbladen je vertellen over de 'perfecte' sfeer, het kan zomaar overkill zijn en averechts werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt Suzy, ik zou, als ik zijn vriendinnetje was, gillend wegrennen als ik bij mijn vriendje binnen kom en alles is zóoo romantisch dat ik zeker weet dat hét moet gaan gebeuren nu.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom als ze alleen zijn? :)
Het klinkt alsof jouw vriendin last heeft van vaginisme.
Dat is zeker het geval als ze ook geen tampon in kan brengen en als ze niet inwendig onderzocht kan worden door een arts. Kijk eens voor meer informatie hierover op:

http://www.vaginisme.be/behandeling.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad een uitgebreidt voorspel zodat ze er van binnen zo goed als klaar voor is en glijmiddel wil ook nog wel eens helpen voor vrouwen is het namelijk soms een pijnlijke ervaring de eerste keer en dat is ook het enige waar alle meisjes het dan over hebben dus misschien is ze bang dat het pijn doet! Maar glijmiddel en een goed voorspel doet wonderen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad heeft je vriendin waarschijnlijk last van vaginisme. Naar de dokter en daarna naar de sexuoloog.Vooral niets forceren. Sterkte.