Hoe kan ik mijn vriendin helpe van haar zenuwen af te helpe om Ontmaagd te worden

Ik en mijn vriendin hebben al meerdere keren het geprobeerd en 't zou haar eerste keer worden, en we hebben nu al aardig lang en ze heb laten weten dat ze het nu echt graag wil maar elke keer als we het proberen krijg ik hem er nie in omdat ze uit zenuwen zegmaar dichtknijpt.
En ja ik weet heel zeker dat ze het echt wilt.
Hoe kan dit? En hoe krijg ik haar gerust

Weet jij het antwoord?

/2500

Je zal moeten zorgen dat ze eerst lekker ontspannen is. Niet gelijk teveel de nadruk leggen op de penetratie zelf, maar streel en masseer haar tot ze ontspannen is. Bouw het daarna heel rustig op. Je kunt ook eerst rustig met een vinger naar binnen gaan als ze goed ontspannen is en als ze vochtig genoeg is doe je er een vinger bij en dan voel je vanzelf op een gegeven moment dat ze minder krampachtig wordt . Geef haar in ieder geval het gevoel dat ze je kan vertrouwen en schaad dat vertrouwen ook niet. Als je het probeert en ze wil niet verder moet je niet aandringen maar gelijk stoppen zodat ze je echt vertrouwt en uiteindelijk zal ze er aan toe zijn en all the way met je gaan. Geduld is een schone zaak :)

Het klinkt alsof jouw vriendin last heeft van vaginisme. Dat is zeker het geval als ze ook geen tampon in kan brengen en als ze niet inwendig onderzocht kan worden door een arts. Kijk eens voor meer informatie hierover op: http://www.vaginisme.be/behandeling.htm

Inderdaad een uitgebreidt voorspel zodat ze er van binnen zo goed als klaar voor is en glijmiddel wil ook nog wel eens helpen voor vrouwen is het namelijk soms een pijnlijke ervaring de eerste keer en dat is ook het enige waar alle meisjes het dan over hebben dus misschien is ze bang dat het pijn doet! Maar glijmiddel en een goed voorspel doet wonderen!

Inderdaad heeft je vriendin waarschijnlijk last van vaginisme. Naar de dokter en daarna naar de sexuoloog.Vooral niets forceren. Sterkte.

Bronnen:
zelf

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100