Kunnen de zwellichaampjes,na een gebroken penis nog gerecupereerd worden of is t over en uit?

Kunnen de zwellichaampjes terug, na een behandeling, hun werk doen, zodat de penis terug groot, dik en stevig kan worden !? Vroeger 22cm , nu,nog 13cm in erectie, en niet heel hard, zoals vroeger,vooral de eiken blijft zacht.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

Herstel
Na de operatie blijf je meestal gedurende één tot drie dagen in het ziekenhuis. De arts zal pijnmedicatie en antibiotica voorschrijven.
Na de operatie duurt het enkele maanden voordat de fractuur volledig is hersteld en genezen. De arts controleert of het herstel goed verloopt. Je mag gedurende ten minste een maand na de operatie geen geslachtsgemeenschap hebben.

Prognose
Niet-chirurgische behandeling leidt in 10-50% van de gevallen tot complicaties, waaronder erectiestoornissen, permanente kromstand van de penis, beschadiging van de urethra en pijn tijdens geslachtsgemeenschap, terwijl operatief behandelde patiënten een complicatiegraad van 11% ervaren.