Ben je een nymfomaan als je op beide geslachten valt?

Toegevoegd na 58 seconden:
Op beide geslachten valt: puur voor de lust.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik snap dat je dan bisexueel bent, ik weet ook niet zo goed hoe ik deze vraag moest stellen.
Maar als je puur voor de lust op beide geslachten valt ben je in mijn ogen heel erg sexueel actief bezig.
Vandaar ook dat ik me afvraag of dat iets met een nymfomaan te maken heeft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Iemand die op beide seksen valt wordt biseksueel genoemd. Een nymfomaan is een seksverslaafde, in oorspronkelijke betekenis een manzieke. Dus nee, je bent hiermee geen nymfomaan.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je seksuele aantrekking kunt voelen voor beide geslachten dan ben je biseksueel.
Dat kan ook betekenen dat je lustgevoelens zonder liefde kunt hebben voor beide geslachten.

Pas als je niet zonder seksuele bevrediging kunt, en daar tot op ziekelijk niveau elk moment van de dag naar op zoek bent, ben je nymfomaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, als je puur voor de lust op beide geslachten valt, hoeft dat niet te betekenen dat je sexueel erg actief bent.
daar zijn er nog altijd minstens twee voor nodig :)