Waarom is vrouwelijk nat zoet en mannelijk nat zout?

Ik zou denken dat de smaak grotendeels op elkaar zou lijken gezien de evolutie. Maar blijkbaar is dat niet. Waarom is het verschillend?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (2)

Het transpiratienat van mannen en vrouwen is vergelijkbaar en bevat een bepaald percentage zout, ca. 0,5%.
Maar gezien de categorie van de vraag lijkt het erop dat je sperma en vaginaal vocht probeert te vergelijken. Dat heeft geen enkele zin, die vloeistoffen hebben een geheel ander doel en lijken in niets op elkaar.
13 jaar geleden
Om te beginnen weer een generaliserende vraag en daarbij klopot de constatering ook van geen kant!
Tranen en bloed zijn van beide gelijk in smaak. Vaginaal vocht is allesbehalve zoet, het smaakt zilt en aan sperma zit úberhaupt geen smaak. Wat blijft er dan nog over? Speeksel neemt vaak de smaak aan, van wat je hebt gegeten en dat kan van alles zijn. Dan blijft als enige urine over en ook daar zit geen verschil in smaak tussen de vrouwelijke en mannelijke variant.
Misschien is het beter je vraag toe te lichten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@moolkeesje; sommige vrouwen smaken toch echt zoet en andere weer wat minder.
Sperma geen smaak ? ook dat verschilt per man.
Kimath
13 jaar geleden
sperma geen smaak? dat klopt niet hoor :P
zondag
13 jaar geleden
Sperma heeft wel degelijk een smaak. Ik zou zeggen, neem eens een slokje Meelkoosje ;-)