Mag iemand een videobandje VHS in bezit hebben waarop te zien is dat volwassenen liefde bedrijven?

dat bandje is gemaakt door een arts en werd verkocht als voorbeeld om geen eentoningheid te voorkomen in eigen relatie

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

De winkels lagen/liggen vol met vhs video'sen dvd's waarop te zien is hoe volwassenen mensen "de liefde bedrijven" .
Tegenwoordig zijn er zelfs tv zenders die niet anders uitzenden.

Het is dus zeker niet strafbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat de reperateur na het zien van dit filmpje een hoop lol gaat hebben met zijn collega's. En verder gewoon zijn werk doet, zonder dat de klant hier iets van merkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een 2e hands videorecorder is goedkoper dan een reparateur.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja maar daar heb je je bandje nog niet mee terug :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
:-)
Afhankelijk van hoe van de band vast zit, is het toch kiezen tussen de recorder of de band te redden.
Dus als je een andere recorder koopt, kan je zelf de oude uit elkaar schroeven om de band te redden.

Andere antwoorden (1)

Ja , niemand mag je dat verbieden . Indien het volwassen mensen zijn en het is niet stiekem gefilmd . En je vertoond het niet aan kinderen . We leven in een vrij land ja het mag .