Kan je aan vrouwen zien dat ze opwonden zijn?

Zoals elke vrouw, ben ik ook wel eens opgewonden. Als dat zo is, heb ik het idee dat anderen dat ook kunnen zien aan mij. Is dat ook zo en waaraan dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.5K

Het beste antwoord

Als het een onbekende betreft, die zal het verschil met de on opgewonden toestand net bemerken. Iemand, waar je dagelijks mee omgaat zal het echter waarschijnlijk wel merken, door de veranderingen in je voorkomen en reuk die je subtiel,maar toch merkbaar verspreidt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ja kan aan haar ogen en je kunt het ook ruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je wangen en je lippen zijn dan meer doorbloed, dus roze wangen en rode lippen. Heb het bij mezelf ook geconstateerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De ademhaling gaat sneller, de pupillen verwijden enigzins, en de doordat de hartslag hoger wordt krijgen vrouwen vaak blosjes op de wangen.

Maar, dit is nauwelijks op te merken, zeker niet indien dit maar een korte tijd het geval is.

Hoe vaak zie je om je heen dat vrouwen opgewonden zijn? En toch is bijna elke vrouw dat meerdere malen per dag, ook in de supermarkt, op school of op kantoor. Dus ja, je kan het wel zien, maar met moeite en lang niet altijd.

Ik zou je er dus vooral geen zorgen overmaken dat iemand doorheeft dat jij opgewonden bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik denk dat je dat inderdaad kunt zien, de signalen zijn echter zo subtiel dat ze denk ik alleen waargenomen kunnen worden door iemand die jou heel goed kent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haar blik ,haar bewegingen,haar stem.haar kleur in haar gezicht.denk ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk dat je het als het je partner is wel doorhebt, maar je voelt jezelf zo en denk meer dat het de "angst" is dat anderen het ook meteen zien en het van je af straalt. Roodkleuring in je gezicht komt inderdaad door de bloedtoevoer, maar dat kan ook geweest zijn van een sprintje de trap op. Denk niet dat het voor vreemden te zien is dat iemand opgewonden is, maar schijnbaar komen er ook "stofjes" vrij en dat trekt mannen (onbewust) dan aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben een man, maar ik zie dit niet ;-) dus.. messchien ben ek gewoon stupid ofwel zie je het gewoon niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je hebt geen vrouwen om je heen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel dat wel, maar zien of ze opgewonden is niet, jmr genoeg thaha