het gebeurt af en toe dat ik, na het pijpen van mijn vriend, witte stukjes/bolletjes in mijn mond heb. Ze ruiken/stinken heel sterk. Wat is dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.6K
Ritsuka
10 jaar geleden
hanteert hij wel een goede persoonlijke hygiene bij zijn penis?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als jullie vantevoren seks hebben kan het misschien iets van jou zijn?

Antwoorden (2)

Dat kan smegma wezen vragen of hij zich eerst wilt wassen alvorens de daad, is niet zo fris nee. In sperma zelf zitten geen stukjes/bolletjes dus dat zal het niet wezen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hmm, mijn vriend is besneden dus dit zal het niet zijn
Wat ander Antw: al schrijft . Maar meer voor de hand zijn bolletjes oud slijm , wat uit de richels van je keel , amandelen komen . Zitten vol bacteriën en stinken als hel . Probeer goed met je tanden borstel je tong en keel , of beter gorgel regel matig met zout water . Voor en na je bezigheden . Dus die bolletjes raken los uit de plooien van je keel .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dit klinkt inderdaad heel erg logisch! bedankt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee ik denk het niet. Die komen los maar met 1 of 2 tegelijk en de vraag steller heeft het over meerdere.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En waarom komen die alleen los tijdens het pijpen en niet op een ander moment? Zou het geen droge sperma kunnen zijn?