Kan je door een laparoscopie een onregelmatige cyclus krijgen?

2 jaar lang proberen wij zwanger te raken. Gelukkig zijn er nog geen medische oorzaken gevonden voor de uitgebleven zwangerschap. In oktober 2012 heeft er een laparoscopie plaats gevonden, ook hier kwam geen oorzaak naar voren. Nu is mijn vraag; voor de scopie had ik een regelmatige cyclus, na de scopie is deze ontregeld. Komt dit vaker voor? Of is het verstandig om de fertiliteitspolie te bellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is geen logische complicatie omdat je cyclus hormonaal geregeld wordt maar als jij je zorgen maakt moet je altijd bellen. Zij kunnen je zorgen wegnemen of verder onderzoek doen.