Als je elke dag dit schema volgt, krijg je dan als vrouw dikkere benen door de spieren?

Als je elke dag dit schema volgt, krijg je dan als vrouw dikkere benen door de spieren? Of blijf je gewoon op dezelfde dikte? Val je door dit schema ook af of kom je juist aan door alle spieren?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt dit niet zomaar zeggen, omdat elk lichaam anders reageert op training. In elk geval niet elke dag doen, je spieren hebben ook rust nodig. Dan zou ik eerder dag erna armen doen, dag daarna iets van buikspieren ofzo en daarna pas weer deze. En je voeding is uiteraard ook belangrijk. Maar ik denk dat dit zeker kan helpen om je benen en billen wat strakker te krijgen (als je uiteraard verder ook sport om je vetpercentage lager te krijgen indien nodig). Toegevoegd na 3 minuten: Dit schema is aardig licht en maar circa 15 minuten, hier krijg je echt geen dikke spieren van hoor. Als je regelmatig dergelijke trainingen doen, kan de weegschaal een iets hoger getal aangeven, maar je bent uiteindelijk slanker. Weegschaal geeft bij mij nog steeds hetzelfde aan als 2 jaar terug, maar mijn heupen zijn bijna 5 cm smaller! En dat is door voornamelijk krachttraining :) Toegevoegd na 11 minuten: Aankomen of afvallen is trouwens een kwestie van het totaalplaatje. Hoeveel je eet, wat je eet, hoeveel je beweegt, wat je spiermassa is, etc.

Met zo'n schema als dit krijg je helemaal geen dikke benen. Niet van slieren in elk geval. Als je er een a.d.z.c. Schema bij volgt krijg je zeker wel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100