Ik moet steeds meer zorgen voor mijn moeder (74). Hoe kan ik een samenlevingscontract krijgen ivm een zorgrelatie? Dank!

Dit contract heb ik nodig van de verhuurder van mijn moeder. Wat zijn de kosten en welke bewijzen zijn nodig? Dank!

11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoi hoi ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik heb in ieder geval alle 137 Nederlandse contracten in mijn bezit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar woon je bij je moeder in huis? Zo nee, dan kun je toch geen samenlevingscontract afsluiten??
Wouter2011
11 jaar geleden
Ik woon nog in mijn eigen huurwoning
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een samenlevingscontract wilt afsluiten (kost circa 250/350 totaal) dan moet je wel bij haar wonen.
Wouter2011
11 jaar geleden
Dat is de bedoeling. Welke bewijzen zijn nodig voor het opstellen van dit contract?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=4334

Antwoorden (1)

Een samenlevingscontract wordt gebruikt als u gaat samenwonen, maar niet gaat trouwen of een geregistreerd partnerschap aangaat.Dat word opgesteld bij een Notaris
dit heeft niets te maken voor de zorg om uw moeder ,zou de huisbaas maar eens vragen wat hij er mee bedoelt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wouter2011
11 jaar geleden
Volgens mijn verhuurder is er een samenlevingscontract ook nodig als ik voor mijn moeder ga zorgen en bij haar ga wonen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je bij haar gaat wonen wel ja, opzich sowieso raar omdat ik wel eens samen heb gewoond zonder samenlevings contract bij woonvereniging, wel was ik medebewoner.
Vraag aan de woningbouwvereniging of dat een optie is: medebewoner.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch vraag ik mij af of die verhuurder wel het recht heeft om een samenlevingscontract te eisen, wanneer een kind bij
zijn moeder intrekt......